piątek, 20 marca 2020

Cześć! Poznajmy się..




Cześć, Jestem Marta !


Jako, że to mój pierwszy post, to chyba warto powiedzieć coś o sobie i o tym, co chcę tutaj stworzyć.


A więc...

Jestem kobietą. Tak. Upartą kobietą. O zgrozo. 😨
Mam duszę artysty, dużą wrażliwość na piękno krajobrazów i sztuki. 
Kocham morze. 💙
Jestem domatorką i zawsze brakuje mi motywacji, żeby ruszyć „4 litery” z kanapy.
Posiadam wysokie poczucie sprawiedliwości, co czasem mnie miażdży w obliczu niesprawiedliwości świata. 😒

Zawodowo widnieje jako Nauczyciel wychowania przedszkolnego. 🎓
Społecznie - jako nowo działający Partner firmy PerfectColl. (młoda krew)👑

Jestem mamą 2,5 latka – obecnie na urlopie wychowawczym i co więcej... od pół roku przebywam z rodziną w Niemczech. 👪 (zawsze zarzekałam się, że nie ma opcji, abym wyjechała do Niemiec w celu „pomieszkiwania” - decyzja była naprawdę dla mnie trudna, ale mam piękną okolicę, którą możecie zobaczyć na poniższym zdjęciu). 
Aktualnie moim wyzwaniem jest język niemiecki. Angielski natomiast jest opanowany dość dobrze, pomijając fakt, że za bardzo nie mam gdzie go szlifować. ^^



Pomysł na bloga przyszedł zdecydowanie za późno. 
A szkoda, nigdy nie miałam problemu z lekkością w mowie pisanej.
Zdecydowanie łatwiej jest mi pisać niż opowiadać o sobie i swoich doświadczeniach.

Od półtora roku jestem związana z firmą PerfectColl i mam zamiar podzielić się z Wami szeroką gamą właściwości produktów kolagenowych i aloesowych tej marki.

Ponadto będę poruszać tutaj także kwestie osobiste związane z moją drogą życiową z zakrętami i pomysłem na siebie, uchylę rąbka tajemnicy o współpracy i zarabianiu z marką PerfectColl.



Kolagen walczy nie tylko ze zmarszczkami, a produkty oparte na kolagenie mają naprawdę wszechstronne działanie.
Sama zmarszczek jeszcze nie posiadam, a jednak w produktach się zakochałam. 💗


Mam nadzieję, że uda mi się skraść choć trochę Waszego zainteresowania i będzie to dla Was miło spędzony czas tutaj, a może i będzie dane nam współpracować?! 😉
Czas pokaże.


P.S. Na koniec jeszcze tylko to, co jest ważne i chcąc mnie poznać musicie to wiedzieć -
Niczego w życiu nie żałuję! 👌



P.S.2 Macie jakieś swoje motta życiowe?


3 komentarze:

  1. Najlepsze są wstępy! Bo człowiek jednocześnie chce tak dużo napisać, a z drugiej strony wszystko wydaje mu się nie takie, jakby chciał! Gratuluję więc! Będę zaglądać, choć mamą (jeszcze) nie jestem, ale chciałabym kiedyś bardzo.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć czytałam na jednym z innych blogów twój komentarz, i też mieszkałam w Gorzowie - teraz w Monachium :)
    Pozdrawiam Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © M. na zakrecie , Blogger