niedziela, 29 marca 2020

Perfect Coll - kolagen a biznes

Pracując na etacie dałam się wyciągnąć na jedno ze spotkań firmy PERFECT COLL. 


Miałam mieszane uczucia... kosmetyki, kolagen wszystko cudownie jednak podczas części biznesowej, pamiętam jak dziś co wtedy pomyślałam „Oezu, a teraz będą wciskać ludziom kit o wielkich pieniądzach i minimum nakładu pracy”. Ciarki mnie przeszły. Taki miałam wtedy pogląd na cały MLM. A niepotrzebnie! Firma nie funkcjonuje jak inne znane Wam MLMy – nie ma nacisku na sprzedaż, a zarobki są realnie większe przy równie dobrym zaangażowaniu.



Jako, że moja mama jest zakochana 💗 w produktach mogłam wypróbować je także na sobie jeszcze zanim pojawiłam się na tym pierwszym spotkaniu.
To są te produkty, przez które wymieniła się całą moja kosmetyczka.

Być może polubisz je tak jak Ja, być może nie, ale Ja będę miała czyste sumienie, że o dobrych kosmetykach się mówi. 
Przecież jeśli coś Cię zachwyci, czy wydarzy się coś fajnego to chcesz się tym dzielić najlepiej z całym światem. 


Dlaczego produkty PERFECTCOLL uważam za taką świetność?. Są to wysokiej jakości produkty oparte na rybim kolagenie z Tołpygi. bogate w naturalne i innowacyjne składniki aktywne. A że kolagen jest ważny dla Naszego organizmu i jego ilość spada z wiekiem to fakt i pewnie to wiesz. 




Produkty Perfect Coll pozwalają zadbać o siebie kompleksowo – na zewnątrz i od środka. Wciąż poszerzana oferta zawiera wysokiej jakości suplementy diety, skuteczne naturalne kolageny, szeroką gamę kosmetyków opartych na naturalnych i innowacyjnych składnikach aktywnych, a także urządzenia kosmetologiczne do domowego użytku.

„ Opracowany przez Perfect Coll unikalny sposób stabilizacji został objęty wnioskiem patentowym. Ta metoda gwarantuje odpowiednią trwałość naturalnej struktury kolagenu, której rozpad dokonuje się dopiero na skórze. Co to oznacza w praktyce? Białko, neutralne w buteleczce, po aplikacji zmienia się w odmładzająco-pielęgnacyjną bombę. Kolageny PC są przy tym przyjazne i bezpieczne dla skóry. m.in. zachowują jej naturalne pH, co zostało potwierdzone badaniami naukowymi, opublikowanymi w renomowanym, międzynarodowym czasopiśmie „Journal of Cosmetic Dermatology”. - Tutaj przeczytasz więcej. 




Dziś mam za sobą dziesiątki spotkań organizowanych w Gorzowie Wlkp. na których zawsze dowiaduje się czegoś nowego, a także kilka spotkań w swoim gronie. Część biznesową już pojęłam i przyswajam fakt, że nic nie przychodzi łatwo :) no chyba, że korzystanie z produktów.  Ukończyłam szkolenie warsztatowe z korzystania z urządzeń PC BEAUTY&LIFT SET. Brałam udział także w szkoleniach samorozwojowych z Michałem Zawadką (świetny gość, multum pozytywnej energii). I nigdy nie mam dość. :)

  • Spotkania informacyjne odbywają się w 10 miastach w Polsce średnio raz w tygodniu. Są niezobowiązujące! Po prostu przychodzisz posłuchać, zadać pytania. Nikt nie stoi nad Tobą i nie nakłania do zakupu czy biznesu. Byłam na wielu takich i zawsze dowiaduje się czegoś nowego.
  • A ostatnio.. UWAGA! można także skorzystać z nagrań lajfowych PC Discovery, pisałam o tym w poprzednim poście. W najbliższy poniedziałek na żywo omówiony zostanie plan marketingowy, przywileje Klubowiczów i zasady współpracy Partnerów oraz na czym polega budowanie osobistej struktury i Kariera Managerska w PC. A wcześniejsze transmisje możesz obejrzeć tutaj.
  • Firma organizuje także spory wachlarz szkoleń dla Partnerów PC (Partner = chęć współpracy).
  • Konferencja co roku w listopadzie – podsumowanie efektów, zarobków, trochę szkolenia i dobra zabawa :)

Perspektywa dorobienia jest w zasięgu ręki, ale nic nie przychodzi samo, bez ruszenia palcem.

Na stronie głównej mojego bloga możesz wejść w zakładkę „Zakupy z 40% rabatem” i się zarejestrować. Zostajesz klientem i masz możliwość kupowania produktów 40% taniej, a także otwiera się przed Tobą możliwość dorobienia do budżetu domowego, lub zarobku większych pieniędzy. 

Wszystko zależy od Ciebie i za to Kocham ten biznes.💕



1 komentarz:

Copyright © M. na zakrecie , Blogger