poniedziałek, 18 maja 2020

Naturalny Krem BB idealny na lato


Dziś chciałabym Wam przedstawić moje oczko w głowie, mój makijażowy "must have" na okres letni (i nie tylko), bo wiem, że na lato większość kobiet odchodzi od ciężkich, matujących kosmetyków na rzecz właśnie tych lekkich, podkreślających świeżą opaleniznę, a ciężko dziś dostać Krem BB, który NIE BĘDZIE kolejnym fluidem, który daje efekt maski, bądź przeciwnie - zwykłym kremem, który nie wyrównuje kolorytu cery i nawet nie nawilży odpowiednio.


Tak więc przedstawiam Wam 



Delikatnie wyrównuje koloryt skóry oraz pomaga ukryć niedoskonałości. Powiedziałabym, że zostawia cerę odżywioną (jest to efekt widoczny) i rzeczywiście wyrównuje koloryt w sposób subtelny, ma lekką konsystencję, rozprowadza się równomiernie, pozostawiając skórę jednolicie gładką, nawilżoną i promienną. Dodatkowo zapewnia on ochronę przed słońcem (filtr przeciwsłoneczny SPF 15 UVA-UVB). 






PC BB Krem Aloesowy to produkt 3 w 1, który łączy nadzwyczajną skuteczność nawilżającego, odżywczego, regenerującego i przeciwzmarszczkowego kremu do twarzy z kremem chroniącym przed nadmiernym promieniowaniem UVA, UVB. Dzięki niemu możesz nadać swojej skórze idealny, naturalny wygląd za pomocą jednego produktu.

Oparty jest na naturalnym ekstrakcie z aloesu, olejku migdałowym, maśle shea i naturalnych pigmentach. 





Dostępne kolory:

- light
- normal


Ja używam Normal i chociaż mam dość jasną karnację w zimie to pięknie ożywia mi cerę, w lato oczywiście podbija lekko opaleniznę więc jaśniejszy kolor poleciłabym naprawdę osobom, które mają BARDZO jasną karnację.



Jak stosować?
Niewielką ilość kremu nanieś na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu, delikatnie wklep, aż do całkowitego wchłonięcia. Tubka przy codziennym korzystaniu starcza spokojnie na 3-4 miesiące. Mnie taka tubka starcza na 5-6 miesięcy przy prawie codziennym stosowaniu. Używam go od ok. 2 lat. W międzyczasie dałam się namówić ciekawskim oczom na wypróbowanie dwóch drogeryjnych z Garniera i Ziaji, ale efekt porównywalnie słaby. 


Zachęcam też do posłuchania Pani Doroty na temat naszej wegańskiej serii aloesowej




Muszę jeszcze przypomnieć, że w zakładce "Zakupy z 40% rabatem" jest link do rejestracji, dzięki któremu taki rabat otrzymacie na wszystkie kosmetyki Perfect Coll.


I oczywiście dodatkowa promocja na Dzień Matki




____________________________
______________________________


Co myślicie?Korzystacie z kremów BB? Macie jakieś sprawdzone?

Jak radzicie sobie latem?


20 komentarzy:

  1. Pierwszy raz o nim słyszę ;p w lecie często przerzucam się właśnie na takie kremiki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, albo stety w drogerii go nie dostaniesz, więc być może dlatego Ci umknął. :) To naturalny kremik z naturalnymi pigmentami - mnie skradł serducho :) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Fajnie, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co roku próbuje znaleźć dla siebie idealny krem BB i jeszcze mi się to nie udało. Czytając Twoja recenzję mam ochotę go wypróbować, może to właśnie będzie upragniony ideał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie było podobnie. Zawsze szukałam czegoś lekkiego i zawsze kupione BB kremy mnie zawodziły. Albo były jak zwykły tłusty krem, albo jak maska. Ten ubóstwiam.!

      Usuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie, ale zapowiada się ciekawie, nigdy nie używalam jeszcze kremu BB :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz spróbować! Na lato idealnie się sprawdzają takie lekkie kosmetyki.

      Usuń
  5. Zaciekawiłaś mnie tym kremem :D Chętnie bym go przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A testuj! :) Perfect Coll daje 40% rabatu na kosmetyki po rejestracji na stronie. (Link w zakładce 'zakupy z 40% rabatem)

      Usuń
  6. ciekawy produkt :) tej marki jeszcze nie znam. Raczej nie stosuję kremów BB. choć miałam duże problemy z cerą i nie jest ona nieskazitelna stawiam raczej na pielęgnację bez zakrywania niedoskonałości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie jest to produkt matujący, ale rzeczywiście po nałożeniu da się zaobserwować efekt wyrównania kolorytu. Na co dzień wolę właśnie coś lekkiego. :) Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Awesome selection! Thanks for sharing! Happy weekend! 🎀🎀🎀

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcześniej nie słyszałam o tym produkcie i raczej nie stosuje kremów bb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) co kto lubi.. dla mnie są bardziej korzystne niż podkłady, a na lato pięknie odżywiają cerę. 🙂

      Usuń
  9. pierwsze slysze o tym produkcie, ciekawi mnie kolor na zywo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcienie są dwa. Są to bardzo lekkie kremy BB i nie pozostawiają efektu maski swoimi pigmentami, raczej bym powiedziała, że się ładnie wkomponowują w nasz naturalny koloryt.

      Usuń
  10. Bardzo ciekawy produkt. O tej firmie jeszcze nie słyszałam, ale kosmetyki naturalne używam i uwielbiam, więc może się na niego skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co prawda ,mam już swoje ulubione kremy BB,ale ten też bym chętnie wypróbowała ☺
    Twoja opinia brzmi zachęcająco no i całkiem fajne ma ma opakowanie ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety ale kremy BB mają dla mnie za słabe krycie, jeśli już się maluję to wolę coś mocniejszego. Recenzja bardzo ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe produkty, myślę, że się za nimi rozejrzę. Fajnie piszesz, bardzo rzetelnie, widać,że podchodzisz do tego profesjonalnie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © M. na zakrecie , Blogger