wtorek, 15 września 2020

Licz kroki! To się opłaca!


Moja miłość do ruchu jest bardzo specyficzna.
Lubię zwiedzać, spacerować, chodzić po górach, jeździć na rowerze, grać w siatkówkę itd., wszystko to robię z przyjemnością i jeśli mam z kim.

Jednak moją zmorą jest ruszenie tyłka z kanapy do zwykłych domowych ćwiczeń. Nie lubię się męczyć.
Milion podejść do Chodakowskiej,
Milion podejść do biegania.
Szybko się zniechęcam w wyzwaniach i ciężko mi ustalić rytm dnia, włączając w to jakiś trening.






Dziś jednak chcę Wam przedstawić alternatywę do zawalczenia o swoje zdrowie i ruch nie męcząc się!


Testuję apkę, która liczy kroki.
Dzienne wyzwanie to 10 tys. kroków
Zaintrygował mnie fakt, że aplikacja jest nowa – dopiero wchodzi na rynek, ale daje możliwość zarabiania pieniędzy.
Minął już miesiąc od startu, a jest ona dostępna już w 15 krajach i ma 1979 Partnerów.


Możliwości zarabiania są szerokie:
  • możesz po prostu subskrybować aplikację i robić wyzwanie 10 tys. kroków
  • możesz aplikację polecać dalej i zwiększać swój zarobek
  • możesz także podejść do niej biznesowo i rozkręcić fundusze.


Aby być zdrowym, potrzebujemy przede wszystkim dobrze się odżywiać oraz być aktywnym fizycznie. I choć 1/3 świata się odchudza, to niestety większość ludzi prowadzi siedzący tryb życia, a na domiar złego spożywa niskiej jakości jedzenie. W ten sposób rodzi się wiele chorób cywilizacyjnych, których można byłoby uniknąć. A wystarczy tylko zmienić nawyki żywieniowe i polubić ruch, tak jak na to zasługuje. Czyli wracamy do naszych naturalnych czynności i zachowań stosowanych od tysięcy lat. Istnieje wiele wspaniałych firm z bardzo dobrymi suplementami diety, jednak niewiele jest tych, które motywują do aktywności fizycznej, czyli po prostu do ruchu i do wykonywania przynajmniej 10 000 kroków dziennie.


Aplikacja aktualnie jest w fazie preelaunche startuje pełną parą 6 listopada.
Można ją testować, polecać i zarabiać już teraz.


Rejestracja jest bezpłatna, możliwe jest bezpłatne 14 dni testowe.

>> LINK DO REJESTRACJI <<






YourFitWay to aplikacja, która jest też grą. W tej grze wygrywasz zdrowie oraz pieniądze. Osoby, które codziennie wykonają 10 000 kroków, mogą zarabiać w aplikacji. Natomiast partnerzy firmy zarabiają, promując aplikację oraz budując sieci menadżerskie. Menadżerowie docierają do szerokiego spektrum klientów, influencerów i gamerów. Aby dowiedzieć się, jak dokładnie działa aplikacja i zarabianie dzięki niej, najlepiej wziąć udział w prezentacji online (info i kod dostępu po rejestracji).



Po więcej informacji, wprowadzenie zapraszam na
Instagram – m.nazakrecie
Facebook – Marta Kozłowska
e-mail – perfectcoll.kozlowska@gmail.com




10 tys. kroków dziennie to nie jest dużo. Wystarczy ok. 8 km spaceru lub jeśli masz pracę aktywną odpalasz apkę i liczysz.




____________
__________________

Przyjmujesz wyzwanie??


33 komentarze:

  1. Oczywiście nie przymuszam do niczego, ale jeśli można z tego zrobisz wyzwanie i dorobić to czemu nie 😃 pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam o istnieniu takiej aplikacji. Ciekawa rzecz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowa aplikacja. Oficjalnie pełną parą startuje 6 listopada 🙂

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa apka, ciekawa jestem czy wystarczy mi miejsca w telefonie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa apka. Niby proste liczenie kroków, ale w połączeniu z wyzwaniem i zarabianiem... Chyba ją zainstaluję i przekonam się jak to działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, zachęcam właśnie do sprawdzenia. Darmowy okres próbny 14dni, chociaż wykupując subskrypcję zwraca się ona w ciągu miesiąca (o ile robisz dzienne wyzwania).

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Kiedyś też miałam, ale jak się zepsuł to zaniechałam zakupu nowego. Zachęcam do sprawdzenia aplikacji 😃

      Usuń
    2. wlasnie bronie sie przezd noszeniem telefonu ciagle ;P

      Usuń
    3. To fakt. Telefony otaczaja nas z kazdej strony.

      Usuń
  6. Podejmuję! Też ciężko zwlec mi się z kanapy, jeżeli chodzi o ćwiczenia, chętniejsze jestem tak jak Ty do wycieczek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rejestruj się w apce testuj 14 dni. 😃 Jestem pewna, że Cię wciągnie!

      Usuń
  7. Nie słyszałam wcześniej o tej aplikacji, jednakże fajnie byłoby ją posiadać :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testuj :) próbuj. 14 dni jest darmowe. Chociaż subskrypcja zwraca się w miesiąc 🙂👌

      Usuń
  8. Mam nieco inną aplikacje, ale codziennie próbuję zrobić nowy rekord w krokach :d Raz mi się udaje, raz nie .. ale i tak warto ! :)
    Zapraszam do mnie na dwa nowe modowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz. Tutaj mnie przyciągnęła zabawa i otwieranie skrzynek :) sprawdź, Tobie pewnie też się spodoba.

      Usuń
  9. Nigdy nie patrzyłam na to w ten sposób... Czasem zwracam uwagę ile zrobiłam kroków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także kiedyś uważałam, że co tam takie chodzenie. Ale rzeczywiście samopoczucie zmienia się diametralnie.

      Usuń
  10. Ja mam tak że liczę kroki w głowie:) ale dojdę do 100 i później już zapominam heh

    OdpowiedzUsuń
  11. ja korzystam z krokomierza :)) fajnie wiedzieć ile dziennie sie przeszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to też jest krokomierz. Z tym, że w formie rywalizacji, zabawy i chellenge'a.

      Usuń
  12. Niedawno odkryłam, że mój telefon samodzielnie liczy kroki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Z ciekawości sprawdzę tę apkę, dzięki za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź koniecznie. Napisz do mnie mail to podam Ci kod na msc subskrypcję jeśli Ci się spodoba 😃

      Usuń
  14. Nie słyszałam o takiej o takiej apce. Jestem ciekawa swoich dziennych wyników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna sprawa! Dla samej frajdy otwierania skrzynek za zrobione kroki - warto! 😁👌

      Usuń
  15. Ja staram się chodzić jak najwięcej z psem do lasu. To jedyna moja samodzielna aktywność poza dziekiem, przy któym i tak zrobie nmnóśtwo kroków :) masz racje dużo osób się odchudza a nie wie, że to nie w tym jest klucz do sukcesu. Aby być zdrowym trzeba jeść mądrze, pić dużo wody i dużo się ruszać :) Zapraszam do mnie www.matkapatka.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nawet nie wiedziałam, ale aplikacja telefoniczna liczyła moje kroki w tle, nawet jeżeli nie uruchomiłam programu. Przydatna wiedza, jasno widać kiedy się było aktywnym, a kiedy "dzień lenia" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o tym, ale ni instalowałam jej. Ogółem dużo chodzę więc taka aplikacja to fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo chodzę, to ta apka będzie dla mnie przydatna

    OdpowiedzUsuń

Copyright © M. na zakrecie , Blogger