czwartek, 10 września 2020

Wymarzony efekt jędrnej i elastycznej skóry..

 

EFEKT LIFTINGU BEZ UŻYCIA SKALPELA




No to wreszcie...
Miałam to przetestować iks czasu temu, ale jak już nieraz pisałam, słabo u mnie z systematycznością.
A to przecież taaaakie proste...
Jestem na etapie motywacji i po pierwszym tygodniu z pięciu.


Czy widzę efekty po tygodniu?

  • Ciężko z efektami wizualnymi, które ktoś mógłby dostrzec, natomiast ja widzę znaczną poprawę skóry (większe napięcie ud, bo taką partię wybrałam), gładsza skóra, co więcej Mój K. zauważył różnicę :D
  • Ostatnia próba serii zabiegów trwała u mnie 2 tygodnie i wtedy straciłam w udach po 2cm chociaż piłam też więcej wody, więc nie wiem czy mogę przypisać temu urządzeniu jedyne zasługi :)


A co to właściwie za urządzenie i dlaczego wciąż do niego wracam?


Urządzenie PC THERMO LIFT to unikalne połączenie dwóch uzupełniających się technologii - FALI RADIOWYCH (RF - RADIOFREKWENCJI) oraz ELEKTROSTYMULACJI MIĘŚNI (EMS). Jego regularne stosowanie zapewnia uzyskanie wymarzonego efektu jędrnej i elastycznej skóry oraz szczupłej sylwetki. Redukuje zmarszczki oraz tkankę tłuszczową, a także poprawia owal twarzy. Urządzenie posiada aż 5 programów, dzięki temu wykonywane serie zabiegów są kompleksowe i bardzo skuteczne.



FALE RADIOWE

Fale radiowe są wykorzystywane w kosmetologii w celu nieinwazyjnego odmładzania skóry oraz w zabiegach wspomagających redukcję tkanki tłuszczowej i ujędrnienie skóry. Innowacyjne zabiegi z wykorzystaniem technologii fal radiowych opierają się na wywołaniu efektu termicznego w tkankach. Efekt ten powstaje w wyniku przepływu przez skórę fali o wysokiej częstotliwości, powodując ruch jonów w tkankach. Cząsteczki odbijając się od siebie wytwarzają energię cieplną dlatego stymulują zarówno tkanki powierzchniowe, jak i głębiej położone. Czujnik temperatury w urządzeniu PC chroni skórę utrzymując temperaturę w bezpiecznych granicach +38°C. Wraz z wiekiem maleje ilość włókien kolagenowych. Ulegają one także różnym deformacjom. Ciepło powstałe podczas zabiegu stymuluje naturalne procesy regeneracyjne w skórze oraz powoduje uporządkowanie włókien kolagenowych (zagęszczanie, napinanie, denaturacje form nieprawidłowych).


ELEKTROSTYMULACJA MIĘŚNI

Elektrostymulacja (EMS) to zabieg z użyciem fal elektromagnetycznych o niskiej częstotliwości, wzmacniający i stymulujący mięśnie. Wywołuje on skurcz mięśni podobny do tego, który następuje podczas ćwiczeń fizycznych. Zabiegi kosmetyczne z użyciem EMS dają efekt w postaci: redukcji tkanki tłuszczowej i cellulitu, zwiększenia produkcji kolagenu i pobudzenia krążenia.





Wskazówki dotyczące użycia?

Są dwie rozpiski serii zabiegów:
  • codziennie przez 5 tygodni
  • 3 razy w tygodniu przez 3 miesiące



  • Zabieg można wykonywać maksymalnie 1 raz dziennie dla każdej partii ciała.
  • Maksymalny czas na całej powierzchni twarzy to 9 minut.
  • Maksymalny czas wykonywania zabiegu dla pozostałych partii całego ciała to 30 min.
  • Do zabiegów niezbędny jest żel, aby fale przechodziły odpowiednio.
  • Zabieg jest bezbolesny i raczej przyjemny (lekkie podszczypywanie)
  • Jeśli zrobisz dzień lub dwa przerwy – nic się nie stanie, po prostu skończysz serię dwa dni później :)
  • PC Roller po zabiegu fajnie utrwala efekt.



Efekty

  • Poprawa owalu twarzy, lifting.
  • Stymulowanie produkcji kolagenu i elastyny.
  • Przywrócenie elastyczności i jędrności skórze.
  • Spłycenie zmarszczek i zapobieganie powstawaniu nowych.
  • Niwelowanie zwiotczeń.
  • Głęboka regeneracja.
  • Promienna, pełna blasku skóra.
  • Redukcja cellulitu oraz zmniejszenie widoczności rozstępów.
  • Redukcja tkanki tłuszczowej (zmniejszenie obwodu poszczególnych partii ciała, poprawa jego konturów).
  • Poprawa kondycji skóry.
  • Wzmocnienie mięśni.


_____________________

___________________________

A Ty?
Na jaką partię użyłabyś Thermo Lift?



7 komentarzy:

  1. Fajnie, że tak dobrze działa. Ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem pod wrażeniem. Zawsze byłam sceptycznie nastawiona na takie rzeczy i nadal słabo u mnie z systematycznością. :)

      Usuń
  2. Oj mi do elastycznej skóry dużo brakuje, najpierw trzeba zrzucić pare cm.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe urządzenie do domowego użytku. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego urządzenia ale zaciekawiłaś mnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © M. na zakrecie , Blogger