piątek, 24 lipca 2020

Pielęgnacja stóp nie tylko latem.


Mamy lato i zmorę nie jednej kobiety - czyli stopy.

  • Pękająca skóra pięt,
  • Szorstkość
  • przesuszenie stóp

Znacie to?




Muszę przyznać się bez bicia, że nigdy jakoś szczególnie nie dbałam o stopy. Nie miałam z nimi problemu i uważałam to za zbędne.Ale jednak taka szorstka pięta się pojawiła. O tyle, o ile jeszcze kiedyś stosowałam jakiś krem do stóp od niechcenia, który i tak mi nie pomógł, tak poznając firmę Perfect Coll jestem bardziej świadoma swojej pielęgnacji i tego, że jest ona ważna, a stopy, oprócz opalenizny są letnią wizytówką kobiety.


Bo co z tego, że będę miała piękny pedicure w kolorach tęczy, jeśli pięty będą zrogowaciałe, a odciski widoczne z daleka.




Pokażę Ci sposób na świetną, krótką i efektywną pielęgnację stóp. Bez suchych pięt.
Seria czynności, którą sukcesywnie powtarzałam przez trzy dni, pokazała ogromną różnicę - od suchych, stwardniałych nieco pięt do pięknie wypielęgnowanych, cieszących oko stópek.


Zastrzegam, że moje pięty nie były w opłakanym stanie, ale gwarantuję, że sposób jest dobry także i na takie "evenementy" tylko więcej czasu trzeba na to poświęcić.



3 DNI DO PERFEKCYJNYCH STÓP.

Dzień 1.
  1. Wymoczyć stopy w ciepłej wodzie 10-15 minut.
  2. Można je dodatkowo wymasować PC Czystym Żelem Aloesowym.
  3. Tarką do stóp lekko złuszczyć martwy naskórek pięt i ewentualnych odcisków.
  4. Następnie resztki martwego naskórka złuszczyć delikatnym peelingiem do ciała od Perfect Coll lub też czasami używam domowy kawowy - jak dla mnie te dwa są najlepsze.
  5. osuszyć lekko stopy, ale na nadal wilgotne wklepać PC Kolagen grafitowy.
  6. Odczekać kilka chwil, aby stopy wchłonęły kolagen, następnie potraktować je intensywnie PC Kolagenowym kremem do stóp.
  7. Na całość nakładam skarpetki i czasami udaje mi się w nich spać całą noc, czasami jednak wytrzymuję nieco mniej - około 1h-1,5h zanim nie położę się do łóżka.

Dzień 2. i 3.

Powtarzamy czynności pomijając złuszczanie naskórka tarką do stóp.






Podstawą dla mnie jeśli chodzi o pielęgnację moich stóp jest niezaprzeczalnie PC Kolagen grafitowy oraz PC Kolagenowy krem do stóp





PC Kolagenowy krem do stóp nie pachnie jakoś bajecznie, ale nie zostawia tłustej powłoki, której bardzo nie lubię, za to posiada w składzie mocznik oraz kwas salicylowy, które intensywnie zmiękczają zrogowaciały naskórek.

Po takim trzydniowym maratonie SPA dla moich stóp, efekt już tylko podtrzymuję właśnie niezawodnym kremem. 2 do 3 dni w tygodniu z naciskiem na 2 lub czasem nawet 1. Nie jestem osobą systematyczną, jednak w okresie letnim jakoś bardziej mi się chcę.






Polecam także obejrzeć poniższy filmik właśnie nawiązujący do stóp, zawierający wiele cennych informacji.





Muszę także ogłosić, 
że firma Perfect Coll zdobyła dwie nagrody 
w konkursie Diamenty Beauty! 🎉🏆 🥇
Bardzo miło mi poinformować, że zdobyła dwie nagrody główne w konkursie Diamenty Beauty w dwóch kategoriach
oraz




Katalog produktowy Perfect Coll 

(ceny bez zniżki 40% - zniżka obowiązuję zarejestrowanych klientów na wszystkie produkty z katalogu.)

>>Zarejestruj się.<<



______________________
__________________________

Dbasz o swoje stopy?
Jak Ci się podoba wizja 3 dni do perfekcji stóp?






13 komentarzy:

  1. Świetny sposób, krem sobie zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem rewelacja! Stosuje to także na suche łokcie, a zimą nawet na dłonie na noc 👌

      Usuń
  2. Dzięki za cenne porady. Niewątpliwie warto je wypróbowć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny post. Musze kiedyś zostawić takie skarpetki złuszczające na całą noc i zobaczyć jak wtedy podziałają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja od jakiegoś czasu stosuję regularnie krem do stóp i widzę znaczną poprawę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię dbać o stopy, więc taki krem chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Często zapominam o pielęgnacji stóp, a kiedyś miałam wielkiego bzika na tym punkcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. O stopy lubię dbać tak jak o dłonie. Jeszcze nie znam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja staram się używać rożnych kremów. Wiadomo latem trochę bardziej niszczą się stopy od chodzenia w sandałach i dlatego mam kilka rożnych kremów :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © M. na zakrecie , Blogger